Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

ΕΝΝΕΑ ΜΗΝΕΣ

Αγαπητοί Φίλοι,

Αυτό το ιστολόγιο στην κυριολοξία πιάστηκε στον αέρα...ασυνείδητα (ή μήπως συνειδητά?)

Κάποιο πολύ-πολύ γνωστό και "όμορφο έντομον" που του δόθηκε "ραβδί" το κουνούσε πάνω κάτω και ζαλίστηκα....έτσι λοιπόν αντί να ακυρώσω την έναρξη, την επιβεβαίωσα!

Παρά την αρχική μου απόφαση να πατήσω το κουμπί της ακύρωσης ...σήμερα....ακούγοντας ταυτόχρονα την μαγνητοφωνημένη εκπομπή του Επίκουρου...

άλλαξα γνώμη και είπα...

Σε εννέα μήνες που θα γεννηθεί ...."Θεού Θέλοντος"..... βλέπουμε...!

.....η περίοδος της κύησης λένε ότι είναι πολύ σημαντική...υπομονή λοιπόν....

εννέα μήνες περισυλλογής και εσωτερικής διεργασίας...

8 σχόλια:

  1. καλημέρα Ναθ!
    πολυ χαίρομαι που επιβεβαιωσες αντί να ακυρώσεις.
    που Επέτρεψες
    αντι να Αντισταθεις....
    Αφέσου λοιπόν στο διαδικτυακό σου Ταξίδι και μια και το 'φερε έτσι ο Δρόμος και συναντηθηκαμε..
    Καλο σου και καλο μας Ταξιδι!!!!!
    Υ.Γ σε 9 μηνες θα περιμένουμε να απαντησεις?
    εεεε?
    καλημερα Ναθ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μετά από όλα αυτά τα περίεργα που διάβασα το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι :

    Καλά γεννητούρια !!!

    (η αναποφασιστικότητα, όπως έχουμε ξαναπεί, δημιουργεί εσωτερική σύγκρουση και δεν την θέλουμε ε; Νανάκι πρόσεξε μη καεί το φαγητό στο φούρνο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή εγώ είμαι και λίγο αργόστροφος...
    τελικά, το άνοιξες το μπλογκ ή σε 9 μήνες θα κάνεις επίσημα την πρώτη σου ανάρτηση;...

    Γιατί μας παιδεύεις έτσι, βρε Νανά μου;...

    Άντε, άντε, ξεκίνα σου λέω, τι κάθεσαι;...
    Καλό ξεκίνημα και καλά ταξίδια!

    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!...ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ;;;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζα!!! κι εγώ εδώ!
    το σάββατο αυτό θα είναι ακόμη καλύτερα.
    Συντονίσου ...σου έχω θέμα που σ' αρέσει.
    Φιλιά ΚΑΙ ΚΑΛΉ ...ΛΕΥΤΕΡΙΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nαθούλα καλοτάξιδο..δηλαδή τι..σε εννιά μήνες..
    τι θα γίνει;
    Μας βάζεις γ΄ριφους;απ'την αρχή στα δύσκολα;
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...Ε! τοτε χρειαζεσαι εντατικα μαθηματα προγεννητικης αγωγης!! (ειναι ολοοοκληρη επιστημη). Οπως και ναχει, ευχομαι θετικα και δημιουργικα ενδομητρια βιωματα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αργησα??
    ε ολα τελευταια τα μαθαινωωωωωω..!!

    φιλια σε εσενα
    φιλια σε ολους!!!

    την αγαπη μου:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή